Pratila sam radionicu izradbe slikovnica. U vremenu koje sam provela tamo ispitala sam polaznike te radionice različita pitanja, a oni su mi na svako dali odgovarajući odgovor. Kao cilj ove radionice učiteljica Mirjana Matenda je odgovorila kako im je zadaća prikazati nekakvu paralelu početaka školovanja i općenito školovanja danas. Kada sam upitala na što se sve ta paralela odnosi, polaznici te radionice su mi odgovorili kako se tu ne govori samo o školovanju već i o razlici učitelja danas i nekada davno ,učenicima kao najbitnijim dijelom ove teme ,te načinima oblačenja i još mnoge druge stvari. Budući da je ovogodišnja tema 14 . dana medijske kulture Najljepše je đačko doba, upitala sam ih i malo o tome. Naime svakom od njih sam postavila pitanje kako bi oni objasnili izreku Najljepše je đačko doba. Kako su mnogi odgovori bili slični, svi su se složili kako bi to objasnili kao uzrečicu kojom se poručuje kako za vrijeme našeg školovanja, tj. djetinjstva, imamo najmanje briga i obaveza te da to shvatimo tek kad odrastemo i kada nas uhvati užurbani tempo ovoga svijeta. Kao dojmove o ovogodišnjim Danima medijske kulture rekli su mi kako im se jako sviđa i da su stekli nove prijatelje, naučili razne stvari iz prošlosti te da se jako dobro zabavljaju.
Napisala: Nika Pavičić, 8.d, I.OŠ Bjelovar